Rio Bucovina lanseaza Inegalabila Romanie, un program de CSR pentru protejarea mediului inconjurator

Rio Bucovina lanseaza un program de responsabilitate sociala pentru protejarea mediului inconjurator din Romania.

Rio Bucovina lanseaza primul program de responsabilitate sociala, pe termen lung, al companiei: Inegalabila Romanie, proiect sustinut de Eco-Rom Ambalaje. Misiunea programului este de a incuraja protejarea mediului inconjurator, prin descoperirea si pastrarea locurilor unice din Romania, colectarea separata a deseurilor de ambalaje si reciclarea acestora.

Programul Inegalabila Romanie consta in multiple actiuni de constientizare a publicului larg despre efectele negative ale comportamentului iresponsabil fata de mediul inconjurator, precum si activitati de educare in directia adoptarii unei conduite prietenoase fata de natura.

O componenta esentiala a programului este reprezentata de activitatile de ecologizare a unor zone naturale puternic afectate de interventia umana. Astfel, o prima activitate parte din program este reprezentata de implicarea Rio Bucovina in actiunea Let’s do it, Danube! desfasurata in 28-29 iunie, al carui obiectiv a fost curatarea malurilor dunarene din Romania.

Angajatii Rio Bucovina s-au alaturat celor 4400 de voluntari, din cele 12 judete participante, care au reusit sa colecteze peste 10.000 de saci de deseuri de plastic, aluminiu, sticla si materiale de constructii.

„CEEA CE NE-A DETERMINAT SA DEZVOLTAM PROGRAMUL INEGALABILA ROMANIE, A FOST DORINTA DE A SCHIMBA ATITUDINEA GENERALA NEGATIVA FATA DE TARA NOASTRA, REAMINTINDU-NE ASTFEL DE LUCRURILE CU ADEVARAT FRUMOASE DIN ROMANIA CU CARE NE PUTEM MANDRI ORICAND SI ORIUNDE. SI PENTRU CA BUCOVINA INSEAMNA AUTENTIC ROMANESC, DIRECTIA DE A STIMULA APRECIEREA SI OCROTIREA BOGATIEI NATURALE INEGALABILE A TARII NOASTRE A VENIT NATURAL. PORNIM ASTFEL LA DRUM CU PROVOCAREA DE A SCHIMBA ATITUDINI, PE TERMEN LUNG, INCURAJAND PROTEJAREA ZONELOR UNICE DIN ROMANIA, PRIN CONSUM RESPONSABIL, COLECTARE SEPARATA SI RECICLARE. PROGRAMUL INEGALABILA ROMANIE INCLUDE O SUMA DE ACTIVITATI DE IMPLICARE DIRECTA IN ACEST DEMERS, PENTRU CA DORINTA NOASTRA ESTE SA CONVINGEM PRIN PUTEREA EXEMPLULUI”, a declarat ANDREEA CONSTANTINESCU, MARKETING MANAGER LA RIO BUCOVINA.

„CU TOTII RECUNOASTEM SI APRECIEM BOGATIA NATURALA PE CARE NE-O OFERA TARA NOASTRA. STA INSA IN PUTEREA FIECARUIA DINTRE NOI SA CONSTIENTIZAM CARE NE SUNT RESPONSABILITATILE FATA DE NATURA SI, MAI DEPARTE, SA CONTRIBUIM LA PASTRAREA UNUI MEDIU CURAT SI SANATOS. ECO-ROM AMBALAJE SPRIJINA INITIATIVA RIO BUCOVINA DE IMPLICARE ACTIVA IN VIATA COMUNITATII SI DE PROMOVARE A UNUI COMPORTAMENT RESPONSABIL. SUNTEM INCREZATORI CA PRINTR-UN EFORT COMUN SI SUSTINUT, ROMANIA VA RAMANE O TARA DE O FRUMUSETE INEGALABILA”, a completat MARIUS BRINZEA, DIRECTOR MARKETING ECO-ROM AMBALAJE.

Programul isi propune sa le reaminteasca romanilor cat de bogat si divers este patrimoniul natural al tarii noastre si prin intermediul spoturilor TV care infatiseaza peisaje spectaculoase din Romania, surprinse de Dragos Asaftei, Nicolae Cosniceru si Andrei Iliescu, trei dintre cei mai apreciati si premiati fotografi romani.

Fanii programului sunt invitati sa se alature comunitatii de Facebook Inegalabila Romanie si sa impartaseasca fotografii cu peisaje din Romania pe care le considera inegalabile, primind titlul simbolic de „ocrotitori” ai respectivelor zone. Toate imaginile vor fi centralizate si localizate prin intermediul unei aplicatii ce are la baza Google Earth, pentru a obtine harta locurilor inegalabile din Romania. Astfel, programul urmareste generarea unui angajament de protejare a patrimoniului natural al Romaniei.

Programul Inegalabila Romanie va fi comunicat prin spot TV, machete de presa, activitati de PR, bannere outdoor, actiuni de trade si BTL. O componenta consistenta a campaniei de comunicare a proiectului este online-ul, pornind de la dezvoltarea unei comunitati de sustinatori si pastratori ai unei Romanii Inegalabile, pe Facebook, si continuand cu aplicatia de sharing a locurilor unice din tara, campanie de Facebook ads precum si alte actiuni in social media.

Despre Rio Bucovina:

Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost infiintata in anul 2006, avand ca obiect principal de activitate imbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum si productia bauturilorracoritoare.
Marcile proprii comercializate de Rio Bucovina sunt: Bucovina – apa minerala naturala plata si carbogazificata; La Vitta – apa de masa si apa de izvor, Malibu – apa de masa; La Vitta, Malibu, Bon Ton, RIO – bauturi racoritoare carbogazoase; Golden Horse – bautura energizanta, La Vitta – produse alimentare.

Rio Bucovina are in portofoliu Bebe Bucovina – singura apa minerala naturala plata din Romania in ambalaj ultraigienic, produs in mediu steril, recomandata pentru prepararea formulelor de lapte, a ceaiurilor si meselor de cereale sau pentru diluarea sucurilor naturale destinate bebelusilor.

Despre Eco-Rom Ambalaje:

ECO – ROM AMBALAJE S.A. este o organizatie infiintata la sfarsitul anului 2003 de un grup de companii care activeaza in Romania si care au luat initiativa implementarii sistemului de responsabilitate a producatorului, in tara noastra. Acest sistem are ca scop indeplinirea obligatiilor de reciclare a deseurilor de ambalaje ce revin producatorilor care introduc pe piata nationala produse ambalate.

La ora actuala, Eco-Rom Ambalaje a preluat obligatiile de valorificare si reciclare pe care si le-a asumat pentru cele 2.849 de companii membre si indeplineste cu succes peste 72% din obiectivul de reciclare impus Romaniei de catre Uniunea Europeana.

This entry was posted in Protectia Mediului and tagged , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.